понеделник, 19 октомври 2009 г.

Remy Bonjasky - Реми Боняски/Биография/


Name: Remy Bonjasky

Organisation:

K-1

Nickname: The Panther

Country:

Holland

Weight Class: Heavyweight

Style: Muay Thai

Date of Birth: 10/1/1976

Sportschool: Mejeiro Gym, Amsterdam

Manager: Andre Manart

Height: 6’4 / 193cm

Weight: 230 lbs / 104kg

Record: 45-9-0 (28 by KO)


БИОГРАФИЯ

========

Историята на живота ми започва с раждането ми през 1976 в Рарамарибо,Суринам.На 5 години аз заедно със семейството ми прекосихме океана,за да започнем нов живот в друга държава-Холандия.Вероятно мислите ,че такава голяма промяна би била трудна за преодоляване,но не беше така-бях много развълнуван. През 1981г., аз заедно с майка ми,брат ми Милтон и сестра ми Иветте се преместихме в Холандия при баща ми,които живееше и работеше там.Той напусна Суринам няколко години преди нас заради работата си.


На 5 години започнах да играя футбол като всяко холандско дете.На този толкова разпространен холандски спорт, аз се бях отдал изцяло.Аз бях защитник ,също като футболния вратар .Беше ми много трудно да си представя живота без футбол.

Но на 16 години ми се случи нещо много неприятно,счупих си левия крак.Бях много разочарован това значеше ,че трябва да спра да тренирам поне за 2 месеца.И още щях да загубя за тези 2 месеца, добрата си форма .

След 8 седмици кракът ми вече беше добре.Бях много щастлив,че вече нямах гипс най-вече заради факта,че наближаваше яркото лято.Повярвайте ми,никoй от вас не биискал да бъде с превързан крак през горещите летни дни.Това беше ужасен период за едно дете,каквото тогава бях аз.


След преодоляването на тази ужасна травма,аз нямаше как да се върна на терена в предишната си добра форма.Всичко се дължеше на възстановителния период,през който кракът ми не беше раздвижван по възможно най-добрия начин.В резултат на това започнаха болки в бедрата.Беше невъзможно да тичам толкова бързо по терена,както преди.


Не исках да се откажа от футбола,затова започнах да тренирам и да се подготвям за още един сезон.Но ми беше трудно да си възвърна предишната форма. След период на размисъл реших да се оттегля от футбола.Беше много трудно решение. Мечтата ми да стана успешен футболист беше разбита.Трябваше да се справя със ситуазия,която обрече най-голямата ми мечта.

По това време бях ученик в средно училище.Като всички тинеиджъри аз и приятелите ми коментирахме момичетата,футбола,партитата.Една вечер разгорещено обсъждахме филмът,които гледахме предната вечер.Казваше се "Кървав спорт".Главната роля изпълняваше Жан Клод ВанДам!

Разговаряхме за кик-бокса и за това кой може най-добре да имитираВан Дам!Един от приятелите ми каза ,че ще започва да тренира кик-бокс.Предложи ние да се присъединим към "Межиро Гум",за да видим кой е най-добрия в кик-бокса.Ние се съгласихме.


Първият път в залата по бойни изкуства беше по-трудно,отколкото си представях.Не знаех много за спорта,не знаех какво да очаквам.Но след усвояването на основните схватки ,аз се влюбих в този спорт.След период на търсене на подходящ спорт за мен като баскетбол,волейбол,бадминтон и вдигане на тежести аз най-после намерих спорт ,които да ми доставя истинско удоволствие!. От всички приятели,които се записаха в "Межиро Гум"само аз продължих да посещавам залата.Практиката води към съвършенство.След почти 6 месеца аз вече бях готов за първата си борба.

Първата ми борба беше най-важната.Трябваше да се състезавам с Валентийн Овереем,наистина голям талант.Бях крайно изнервен още преди да е започнала надпреварата.Родителите ми,както и приятелите ми стояха много близо до мен.

Въпреки,че бях толкова нервен бях сигурен в победатаси.Надпреварата не продължи дълго около рунд и половина.Накарах опонента ми да се откаже ,непрекъснато използвах коленете си. По този начин печелех борба след борба.Постигах успехи не само защото бях талантлив,но и защото получих много добра подготовка в "Межиро Гум”! Преди да разбера,че се състезавам в А-категория,тренирах само по 3 или 4 пъти седмично.

Но това беше повече от достатъчно,за да се изправя срещу най-добрите от А-категория.За да постигам повече и да се състезавам в К-1 трябваше наистина да тренирам усилено. На 25 години работех като обслужващо лице в мрежата в голяма интернет компания.Беше почти невъзможно да съчетавам кик-бокса с работата.Имаше периоди,през които трябваше да пътувам в чужбина,за да се състезавам.С ограничен брой почивни дни не ми беше лесно да пътувам редовно за състезания и същевременно да бъда продуктивен на работа. Мой много добър приятел ми направи предложение,на което нямаше как да откажа.

Той каза:

Реми,ако искаш да се състезаваш в К-1, да даваш най-доброто,на което си способен,то аз ще те спонсорирам и със сигурност ще развиеш много своя талант.Изборът не беше много лесен,работата ми осигуряваше бъдеще,но от друга страна не исках да се откажа от мечтата си. В крайна сметка беше възможно да дам всичко,което имах,за да осъществя мечтата си. Това беше тласъка,които ми беше нужен,за да стана дори по-добър в муаи-таи/кик-бокс.Целта ми беше да спечеля шампионата по К-1 един ден.Тогава нямах представа,че само след година и половина,след като вече бях станал професионален кик-боксьор ,аз щях да спечеля в шампионата през 2003.


Ако това не ми е достатъчно,аз ще защитя титлата си и на шампионата през 2004.



Мачовете му

--



======================================

I.P.M.T.F. European Super Heavyweight Champion

W.P.K.A. World Superheavyweight Champion

K-1 WORLD GP 2003 in Las Vegas Champion

K-1 WORLD GP 2003 Champion

K-1 WORLD GP 2004 Champion

K-1 World GP 2005 Finalist


сап4ето!!!!

Няма коментари:

Публикуване на коментар